Spring til indhold
Hjem » Website til fagblade og magasiner

Website til fagblade og magasiner

Fagblade og magasiner

Hos DB Job er mange kunder tilknyttet udgiver branchen med fagblade, tidsskrifter og specialmagasiner.

Derfor kender vi til de fleste grundlæggende behov for opsætning af et velfungerende website tilpasset udgiveres behov.

Featurelisten er opdelt i redaktionelle og kommercielle løsninger.


Redaktionelle løsninger

– Mobil responsivt og opdateret WordPress platform med egenudviklet mediecontent template
– Indlæg og billede flow inkl. tags- og kategori infrastruktur og autogenererede landing pages (WordPress native)
– ‘Læs mere’ samt ‘seneste/mest læste’ funktionalitet og autoload
– SEO optimeret
– Integrationer til Facebook, Twitter og LinkedIn
– Automatiske nyhedsbreve og notifikationer, evt. med segmentopsætning, samt integration til Mailchimp og andre nyhedsbrevsklienter
– Bladre-pdf/epaper løsning til det trykte magasin
– Medlemsoverblik med logo karrusel (forside) og separat landing page samt artikel links (“nævnt i”) og skribentmulighed

Kommercielle løsninger

– Banneradministrations system og bannerpladser (top/bund, højremenu og artikelflow)
– Annoncering i nyhedsbreve (herunder også i automatisk udsendte og/eller segmenterede)
– Web shop
– Klargjort med brugerprofiler til partner content (annoncørbetalt indhold)
– Mulighed for jobannonce salg og integrationer til eksterne jobtjenester og evt. fuldt integreret med jobdatabase



Besøg sitet her

Indholdsportal

Hvidvare-Nyt gik med tanker om at lukke det trykte magasin. Og i stedet etablere et online forum med alt indhold og løbende publicering af materiale.

Det er helt afgørende for succes, at

– et online forum er i drift LÆNGE før bladet lukker (når at få etableret synlighed og trafik)

– etableres med tanke på online levevilkår (og ikke en online version af bladet)

– etableres med tålmodighed (det tager TID at forankre nye vaner og herunder ikke mindst SEO autoritet)

D

Det DD